zondag 1 maart 2015

Review MAC pro longwear concealer

Hey meiden! Vandaag review ik voor jullie mijn favoriete concealer! Dat is een concealer van MAC. MAC pro longwear concealer in het kleur NW15.  






















Ik denk dat jullie het wel weten maar elke MAC produkt komt in een zwarte ‚doosje’. 
  
 


































Concealer zelf heeft een kleine pompje. Ik vind het toch wel niet zo handig omdat er komt te veel concealer er uit.  




















Als je allen maar onder je ogen wilt gebruiken, is het te veel. Ik breng het altijd onder mijn ogen, neus en op sommige plekjes.
 



















Net als jullie kunnen zien, is deze concealer goed dekkend.  

















Om als einde te zeggen, blijft deze concealer lang op zijn plek zitten. Als ik mijn make up rokd 7uur s’morgens doe en rond 16uur terug van school kom is deze concealer goed op zijn plek. 
Ik geef een dikke 9 voor deze concealer. 1 puntje minder omdat ik vind toch dat er veel te veel produkt uit komt.
Ik hoop dat jullie mijn eerste review leuk vonden.

xxxBeautybywera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten