vrijdag 20 maart 2015

Makeup stash deel 1: Oogschaduw

Een tijdje geleden schreef ik hier mijn laatste artiekel. Hoe komt het eigenlijk dat ik afwezig was? Ik heb heel druk met mijn school. Donderdag beginnen mijn examens en ik nog hele week ziek geweest. Maar dat laten we nu nog achter. Ik laat jullie nu mijn oogschaduw makeup stash zien! Als eerste wil ik nog zeggen dat ik het niet zet om jullie jaloers te maken ofzo iets omdat ik zagvaker als makeupbloggers dat deden dat ze negatieve reacties kregen. Dus als je zo iets wilt zeggen, hou dat maar voor je eigen. Ik ga nu dus beginnen!
Dat zijn alle oogschaduw's van mij die ik heb! Beetje veel hihi :D




Sleek: au naturel-matte darks-oh so special
Niks te klagen over deze sleek palettes! Mijn favoriete is oh so special. 



Barry M: Summer shadow&Glow palette-Natural shadow&blush Glow palette
Tja...Dat zijn niet mijn favoriete oogschaduw paletten. Ik had deze paletten eens gekocht op misslipgloss.nl. Ik gebruik ze bijna nooit omdat ik andere betere oogschaduw's heb.



MUA: UNDRESSED-UNDRESS MEE TOO-PRETTY PASTELS
Ook een van mijn favoriete oogschaduw's zijn die van MUA. Ik gebruik ze heel graap. Ik heb niks te klagen over deze oogschaduw's. Allen een dikke miskoop is de Pretty Pastels palette. De oogschaduw zijn goed gepigmenteerd maar als je de ooschaduws op je oog brengt, zie je geen kleurverschil. Ook op swatches zie je geen kleurverschil.



NYC: SMOKEY GREENS- SMOKEY BROWNS- SMOKEY BLUES
Fijne oogschaduws, maar ik heb wel betere. 




Urban Decay: NAKED 2 BASICS
Een dikke favoriet van mij! Ik bestelde deze palette op missgorgeous.nl


INGOLT FREEDOM SYSTEM PALETTE. (sorry maar ik weet de kleuren niet :( )
Toen ik laatste keer in Polen was, ging ik even langs de inglot. Daar is Inglot veel goedkoper dan hier. hier betaal je voor een freedom oogschaduw 7euro, daar betal je 3euro of 4euro. Ik had dus 4 oogschaduw's genomen en ik was bij de kassa en ik zag deze palette boven voor niet eens 10euro dus ik moet die gewoon nemen haha.




BE CREATIVE MAKEUP: NUDE PALETTE
Mijn mama had eens een een toegoedbon gekregen op haar werk voor ICI PARIS. En ze gaf die aan mij hihi. En ik had deze leuke palette gekocht.


Catice: C2 town of Crown (LE)-090 PALETTE-C02 (LE)-450-750-690-410



Miss Sporty:108-101-112

GOSH:012-008-006-016

ESSENCE: ALL ABOUT NUDE- 03-04-08-77

ANDERE: P2 090- RIMMEL 002


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn oogschaduw makeup stash te zien! xxbeautybywera

1 opmerking: